خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/13 - 17:42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها

نشست مدیران بازنشسته کشوری و لشگری شهرستان بروجرد با حضور «عباس گودرزی»

اولین نشست هم اندیشی با مدیران بازنشسته کشوری و لشگری شهرستان بروجرد با حضور عباس گودرزی برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ؛اولین نشست هم اندیشی عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با مدیران بازنشسته کشوری و لشگری شهرستان بروجرد برگزار شد.در این نشست که ترکیبی از فرماندهان نظامی، فرمانداران و مدیران بازنشسته حضور داشتند ضمن گفتگوی صمیمی، نظرات و دیدگاه ها در خصوص موضوعات مختلف مطرح و مسائل اولویت دار ملی و محلی بحث و بررسی شد.

مراکز درمانی ونایی،خایان و دهکرد باحضور استاندار لرستان و جمعی دیگر از مسئولان و با حضور مسئول دفتر عباس گودرزی نماینده مردم در مجلس،افتتاح شد.این مراکز درمانی با پیگیری های مستمر عباس گودرزی نماینده مردم و زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سایر دستگاه های اجرایی تکمیل و تجهیز شده است.

روستاهای توده زن شهید بروجردی، شاهویران و قشلاق به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.پیرو پیگیری عباس گودرزی نماینده مردم و مساعدت وزارت ارتباطات تعداد دیگری از روستاهای شهرستان بروجرد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شد.مابقی روستاها نیز در دستور کار پیگیری قرار دارند.

عباس گودرزی در ادامه پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه در دیدار با رئیس و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور_پیگیری مطالبات روستاها در خصوص اجرای پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر و بازنگری طرح های هادی روستایی را خواستار شد.وی همچنین در دریدار با رئیس سازمان دهیاری های کشور،مطالبات روستاها و مشکلات دهیاری ها را پیگیری کرد.

در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رئیس منابع طبیعی کشور و  مشکلات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان را بررسی کرد.

پروژه اصلاح کامل شبکه برق روستای دهریز اجرایی شد

پروژه تعویض و اصلاح کامل شبکه برق روستای دهریز اجرایی شد.با پیگیری مستمر  عباس گودرزی نماینده مردم در مجلس و تامین اعتبار لازم و مساعدت مسئولان ذیربط پروژه تعویض و اصلاح کامل شبکه برق روستای دهریز که یکی از روستاهای بزرگ شهرستان است و به شدت دچار مشکل شبکه برق بودند در حال اجرا است.

آغاز عملیات اجرایی آسفالت پروژه چهارخطه اشترینان _ نهاوند

پروژه چهارخطه اشترینان _ نهاوندبه دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم مدتی تعطیل بود؛ پیرو پیگیری های مستمر عباس گودرزی نماینده مردم در مجلس و اخذ دستور از وزیر راه و شهرسازی و موافقت بانک توسعه و تعاون و سازمان برنامه و بودجه،پروژه آسفالت چهارخطه اشترینان _نهاوند مجددا فعال شد و درحال حاضر درحال اجراست.

گفتنی است؛با پیگیری مستمر عباس گودرزی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه مهم و زیرساختی از محل ماده ۵۶ و با مساعدت بانک توسعه و تعاون کشور تامین شده است.

همچنین ؛عملیات اجرایی پروژه چمن مصنوعی پادگان مهندسی بروجرد با پیگیری عباس گودرزی  و تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات در اختیار نماینده و با مساعدت مسئولان ذیربط درحال اجرا است.

عباس گودرزی نماینده مردم در مجلس به طور سرزده از اداره منابع طبیعی شهرستان بروجرد بازدید و به گفتگوی صمیمی با کارمندان و مراجعین پرداخت.

  • کد خبر : 381552
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار